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로레알 국제경영전략

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작성일 22-12-06 07:08

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1. Introduction
- Target Company & Industry

2. Adopting Theory _ Dunning’s OLI Model
- OLI Model at Entrance Point

3. Research in L’OREAL Korea By OLI Model
- Core Competitiveness of L’OREAL
- Advatage on Korean Coloration Market

4. Extension Approach
- Dynamic Approach
- The tool for detecting Core Competitiveness to lead the market

5. Conclusion

L’OREAL Company
Establishing the firm in 1907.
Wolrd Cosmetic MS12.5%
- 유통채널에 따라 500여개의 브랜드에 걸쳐 8만여 제품의 화장품을 보유
-160개국에 진출하여 연간 총 매출이 13.3 조원 (83.1 billion FF)
-본사는 프랑스에 있으며, 한국 로레알은 1993년 ㈜코벨의 법인 설 립으로 출발하였고, 20…(drop)




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